Supporten byggs ut

Universitetshuset

Under våren har vi blivit fler som arbetar med supporten kring QPS.

I samarbete med Enheten för undervisningsstöd har vi blivit fler som arbetar med supporten kring QPS. Servicedesk är vår gemensamma plattform för ärendehantering, varför vi uppmanar dig som användare att kontakta oss via servicedesk [at] lu [dot] se (servicedesk[at]lu[dot]se) vid frågor.

Fram till midsommar har vi som vanligt drop-in varje tisdag och torsdag mellan klockan 14.30-16.00. Drop-in är öppet för både personal och studenter, ingen föranmälan behövs. Du kan ansluta närsomhelst under tiden för att ställa en fråga eller prata QPS med oss.
Se kalendariet för mer information. Välkommen att ansluta!

Kontakt & support

För teknisk support eller andra frågor, kontakta servicedesk [at] lu [dot] se (servicedesk[at]lu[dot]se).

Övriga kontaktuppgifter hittar du här